Прямий зв'язок
з менеджером

Наші товари сертифіковані і мають гарантію кожен від конкретного виробника

Наші товари сертифіковані і мають гарантію кожен від конкретного виробника. Її термін залежить від індивідуальної політики кожного виробника і вказано в картці опису товару.

В основному, термін дії гарантії на товари інтернет-магазину Monicar становить 12 місяців з дня здійснення покупки.

Як документального підтвердження виступає гарантійний талон виробника, який заповнюється співробітниками нашої компанії в присутності покупця за фактом вчинення правочину, або оригінальний гарантійний талон інтернет-магазину Monicar.

Положення обмеженої гарантії на товар
Спеціальні терміни гарантії встановлюються на наступні категорії товарів: запобіжники, кабельна продукція, датчики, приводу центральних замків, доводчики стекол, сирени, антени, конденсатори, адаптери, різні види плівок і інші витратні матеріали, змінні носії інформації (в тому числі флеш-накопичувачі) . Зазвичай це три місяці, але точний термін гарантії ви можете завжди уточнити у менеджерів нашого магазину.

Товар, на який гарантія не поширюється
Гарантія виробника і інтернет-магазину авто-електроніки Monicar не поширюється на елементи конструкції товару чи їх комплектуючих, що прийшли в неробочий стан в зв'язку з їх природним зносом або недбалим поводженням користувача (інтерфейсні або силові кабелі; роз'єми; дроти від навушників; вентилятори, які встановлені на радіаторах підсилювачів, головних і аналогічних їм пристроїв; батареї живлення і акумулятори).

Гарантія також не поширюється на акустичні системи, підсилювачі, сабвуфери та сигналізації в разі виконання установки перерахованого вище обладнання некваліфікованими фахівцями.

Обмін / повернення товару
Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» товар можна повернути або обміняти за домовленістю сторін, або протягом чотирнадцяти днів після покупки.

Вимоги до товару, що підлягає обміну / поверненню:
- повна комплектація і цілісність пакувального матеріалу;
- відсутність у товару зовнішніх дефектів і слідів його використання;
- наявність заводського маркування і ярликів.

У разі доставки товару за допомогою транспортної компанії його повернення здійснюється тим же способом, що і доставка, за рахунок клієнта.

Гарантійне обслуговування
У більшості випадків гарантійне обслуговування проводиться спеціальними сервісними центрами від виробника. Обов'язковою умовою для звернення в ці служби є наявність гарантійного талона, де вказана дата покупки, модель, її серійний номер і термін гарантії на товар. Отже, гарантійний талон необхідно зберігати протягом усього експлуатаційного періоду.

При виникненні будь-яких питань або отриманні додаткової інформації, можете звернутися за телефоном +38 (099) 100-30-20, а також на info@monicar.com.ua